نخست‌وزیر دولت اسرائیل گفت: اروپا باید با "وقت کشی" ایران در مذاکرات مخالفت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به چالش‌های بزرگ پیش روی کابینه خود گفت که به صورت شبانه‌روزی برای تأمین امنیت در اراضی اشغالی تلاش می‌کند.
جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در نشست خبری خود، در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات نخست‌وزیر اسرائیل مبنی بر این که «توافق احتمالی بین آمریکا و ایران برای اسرائیل الزام‌آور نخواهد بود» گفت که ایالات متحده و اسرائیل تصویر مشترکی از «تهدید ایران» دارند.
کربی طی نشست خبری در کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره اظهارات «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم جعلی صهیونیستی مبنی بر پایبند نبودن تل‌آویو به هرگونه توافقی بین آمریکا و ایران، گفت: «ما با اسرائیل مشورت بسیار بسیار نزدیکی داریم».
بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز در سخنانی در واکنش به این درگیری اعلام کرد: حادثه مرز مصر استثنایی است و شامل همکاری امنیتی و همکاری مشترک اسرائیل و مصر در چارچوب حفظ امنیت در منطقه مرزی نیست.
نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل روز پنج‌شنبه در اظهاراتی مدعی شد: اینکه ایران بتواند با اخاذی هسته‌ای تمامی شهرهای آمریکا را تهدید کند، تاریخ را تغییر می‌دهد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی در کنست رژیم صهیونیستی با حضور رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، ادعاها علیه ایران را تکرار کرد.
نخست‌وزیر اسرائیل با اشاره به اینکه برای افزایش امنیت در اراضی اشغالی فلسطین قصد اجرای طرحی جدید را دارد، مدعی شد که این رژیم به ایران اجازه خفه کردنش را نخواهد داد.
اظهارات اخیر وزیر جنگ کابینه تل‌آویو در انتقاد از طرح جنجالی اصلاحات قضایی، باعث شد تا «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، روز یک‌شنبه (۲۶مارس) او را از برکنار کند.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نخستین واکنش به اعتراض‌ها و تمردهای اخیر نظامیان این رژیم هم‌زمان با تظاهرات گسترده اعلام کرد این اقدامات «بنیان‌های حیاتی اسرائیل» را تهدید می‌کند.
بنی گانتز رهبر حزب اپوزیسیون «اتحاد ملی» بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر را فراخواند تا فورا با وی بر سر طرح دولت برای اصلاح افراطی نظام قضایی با وی ملاقات کند و هشدار داد که اسرائیل در سرازیری جنگ داخلی قرار دارد.
نخست‌وزیر اسرائیل از اظهارات مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران انتقاد کرده و آن را «ناشایست» تلقی کرد.
نخست‌وزیر سابق اسرائیل گفت که بعداً درباره تعهد پوتین به زلنسکی اطلاع‌رسانی کرد، نفتالی بنت همچنین گفت: کشور‌های غربی جلوی مذاکرات بین روسیه و اوکراین را گرفته‌اند. هرچه انجام دادم در دوران میانجی‌گری، با آمریکا، آلمان و فرانسه با جزئیاتش ارائه کردم. اما آن‌ها جلوی مذاکرات را گرفتند. غرب تصمیم گرفته تا به حملاتش علیه پوتین ادامه دهد و مذاکرات را متوقف کند.
روزنامه اسرائیلی «اسرائیل الیوم» امروز و پیش از بازگشت بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل از فرانسه، به نقل از وی در واکنش به تهدید این خلبان نوشت: "این تهدید پا را از مرز فراتر گذاشت و ما تهدید صریح به ترور نخست وزیر را شنیدیم."
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد عملیات شهادت‌طلبان جوان فلسطینی در قلب قدس اشغالی، بدترین حمله‌ علیه این رژیم در سال‌های اخیر بوده است.
نخست‌وزیر اسرائیل گفت: کشمکش اصلی این رژیم با ایران بوده که کماکان هم ادامه دارد.
نخست‌وزیر سابق قطر: «اقدام نظامی اسرائیل علیه ایران عواقب اقتصادی و سیاسی وخیمی خواهد داشت»
نخست‌وزیر سابق قطر: «اقدام نظامی اسرائیل علیه ایران عواقب اقتصادی و سیاسی وخیمی خواهد داشت»
سردار مجتبی فدا گفت: جمهوری اسلامی ایران انشاالله با شکست رژیم کودک‌کش اسرائیل، نخست وزیر آن‌ها را کت بسته و قلاده به گردن به ایران خواهیم آورد.
رسانه‌های طیف مدعی اصلاحات یا همان جریان غربگرای داخلی روز گذشته در اقدامی هماهنگ در صفحه اول خود و به شکلی برجسته به استقبال این نخست‌وزیر ضدایرانی و دوست نزدیک اسرائیل رفتند.
خبرنگار اکسیوس به نقل از منابع اسرائیلی اعلام کرد رئیس‌جمهوری آمریکا با نخست‌وزیر موقت اسرائیل درباره توافق هسته‌ای با ایران گفتگو کرد.
بنا بر اعلام کانال ۱۱ رژیم صهیونیستی یائیر لاپید امیدوار است در تاریخ ۲۰ سپتامبر، روزی که قرار است بایدن در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کند، با وی دیدار داشته باشد.
نخست‌وزیر دولت اسرائیل گفت: اروپا باید با "وقت کشی" ایران در مذاکرات مخالفت کند.
سخنگوی نخست‌وزیر اسرائیل اعلام کرد که نخست‌وزیر این رژیم و رئیس‌جمهور ترکیه در گفت‌و‌گویی تلفنی بازگشت سفرای دو طرف را اعلام کرده‌اند.
نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی ضمن محکومیت حمله به «سلمان رشدی»، این اقدام را حمله به ارزش‌ها و آزادی‌های صهیونیستی توصیف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ